X

نرم افزار کارگزینی و صدور احکام

محصولات ما / سیستم های اتوماسیون اداری و مالی / نرم افزار کارگزینی و صدور احکام
نرم افزار کارگزینی و صدور احکام
  1. افزایش سرعت، بهره وری و انطباق کامل با رویه های سازمان خریدار
  2. اطمینان از اجرای صحیح قواعد و ضوابط تعیین شده قانونی و سازمانی
  3. تحلیل منابع برمبنای گزارش گیری دقیق از اطلاعات جامع پرسنلی
  4. نرم افزار تحت وب با قابلیت استفاده بر روی انواع مرورگر ها و سیستم عامل ها
  5. پیاده سازی انواع نظام صدور احکام از جمله مدیریت خدمات کشوری، قانون کار و طرح طبقه بندی مشاغل و نظام امتیازی بانکی
  6. امکان تهیه انواع گزارشهای مدیریتی، آماری با ساختار صفحه گسترده
  7. امکان استفاده یکپارچه با دیگر سیستم های پیوست و امکان ارائه خروجی مورد نظر جهت استفاده در سایر سیستم ها  ​


سازگار با انواع نظام های پرداخت و صدور احکام

  •     امکان تعریف نامحدود عوامل حکمی و امتیازی و قابلیت فرمول نویسی به تفکیک نوع استخدام
  •     امکان پیاده سازی و استقرار نرم افزار برای انواع نظام ها در یک سازمان   
  •     اعمال تغییرات سریع و دقیق محاسباتی بر اساس تاریخ موثر تعیین شده و نگهداری سوابق
  •     قابلیت تعریف انواع جداول اطلاعاتی موثر در محاسبات بصورت نامحدود
  •     امکان استفاده از کلیه پارامتر ها و اطلاعات ثبت شده در فرمول های محاسباتی

 
انجام دقیق و مکانیزه انواع عملیات پرسنلی و صدور احکام

  •     امکان صدور احکام و قرارداد ها به تفکیک پرسنل بصورت انفرادی و گروهی
  •     امکان صدور احکام اصلاحی به تاریخ گذشته بصورت خودکار
  •     امکان محاسبه خودکار گروه، رتبه و طبقه پرسنل بر اساس جداول اطلاعاتی تعیین شده
  •     امکان ثبت و نگهداری پرونده های پرسنلی، همراه با تصاویر مدارک مطابق با ساختار دلخواه (لینک با آرشیو پرسنلی)
  •     امکان ارائه هشدارهای لازم به کاربر جهت اطلاع از خاتمه قرارداد، انقضاء مرخصی بدون حقوق، پرسنل غیر فعال و...
  •     امکان محاسبه و صدور احکام بازنشستگی پرسنل مطابق با ساختار استاندارد
  •     کنترل قواعد تشکیلاتی سازمان در زمان ثبت و ویرایش اطلاعات پرسنلی
  •     امکان طراحی و تنظیم انواع خروجی های چاپی و تصویری حکمی و قراردادی به تعداد نامحدود

 
ارتباط موثر و دقیق با پرسنل در سطح سازمان

  •     امکان دسترسی به اطلاعات پرونده پرسنلی در سطح سازمان برای پرسنل
  •     امکان ارسال حکم کارگزینی تایید شده به صندوق پستی پرسنل در اتوماسیون اداری پیوست
  •     گردش حکم کارگزینی جهت تایید بر اساس روال تعیین شده سازمانی
  •     امکان درج خودکار نسخه الکترونیک حکم تایید شده در پرونده پرسنلی


ارائه انواع گزارش های کنترلی، مدیریتی و آماری

  •     امکان اعمال گزینش، جستجو  و گروه بندی بر اساس پارامترهای دلخواه برای تمامی گزارش ها
  •     امکان تهیه و طراحی خروجی های چاپی، تصویری و نموداری در کلیه گزارشها
  •     گزارش کامل اطلاعات پرسنلی شامل سوابق کاری داخل و خارج سازمان، سوابق تحصیلی، اطلاعات بستگان و...
  •     گزارش خلاصه پرونده پرسنلی مطابق با ساختار دلخواه  
  •     گزارش از وضعیت تصدی پست ها مطابق با ساختار تشکیلاتی سازمان  
  •     گزارش وضعیت سوابق قطع خدمت، ایثارگری، بازنشستگی، تشویقات و تنبیهات و...
  •     امکان تهیه انواع گزارش های لیستی/ آماری با محتوا و ساختار دلخواه با استفاده از گزارش ساز پویا
برخی از مراکز تحت پوشش
  • بیمارستان عرفان
  • بیمارستان نیایش
  • بیمارستان بهمن
  • بیمارستان کسری
  • بیمارستان ایرانمهر
  • بیمارستان مهر
  • بیمارستان نگاه
  • بیمارستان تخت جمشید
  • بیمارستان تریتا
  • بیمارستان ساسان
  • بیمارستان آسیا
  • بیمارستان آریا
  • بیمارستان آپادانا
  • بیمارستان پارس رشت
  • بیمارستان قائم رشت
  • بیمارستان مرتاض یزد
  • بیمارستان مجیبیان یزد
  • بیمارستان گلسار رشت
  • بیمارستان امید
  • بیمارستان بهشتی بندرانزلی
  • مرکز درمانی رازی رشت
  • کلینیک دندانپزشکی ایرانیان
  • بيمارستان نورانی تالش
  • بيمارستان امینی لنگرود
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی پرتولب
  • بیمارستان آریا اهواز
اطلاعات تماس
دفتر مرکزی :
تهران - شهرک غرب - بلوار دادمان - خیابان جلیلوند - کوچه سوم غربی - پلاک 3 - واحد 1 و 2
کدپستی :
1467893561
خط تلفن ویژه :
43000420 - 021
ساعت کاری واحدهای پشتیبانی:
شنبه تا چهارشنبه 09:00 الی 18:00
پنجشنبه 09:00 تا 13:00
ساعت کاری واحد مالی، اداری و فروش:
شنبه تا چهارشنبه 09:00 الی 17:00
پنجشنبه 09:00 تا 12:00
ایمیل:
info@tebsoft.com
ارسال پیام
دی ان ان