X

نرم افزار حسابداری و خزانه داری

محصولات ما / سیستم های اتوماسیون اداری و مالی / نرم افزار حسابداری و خزانه داری
نرم افزار حسابداری مالی
  • اندازه پذیری و تطبیق پذیری از کسب و کارهای کوچک تا سازمانهای بزرگ
  • پوشش دهی دقیق، سریع و آسان انواع گزارشهای قانونی برای سازمانهای ذیربط
  • تصمیم گیری سریع و دقیق بر اساس گزارشهای اطلاعاتی چند لایه از ترازها تا اسناد مالی
  • تطبیق پذیری سریع و پوشش دهی کامل عملیات حسابداری انواع شرکتهای بازرگانی، پیمانکاری، خدماتی و ...
  • امكان نگهداري دفاتر و اسناد هر تعداد شرکت در قالب شخصيتهاي مالي مستقل با خرید یک نسخه نرم افزار  
  • امکان تعريف هولدینگ و مراکز مالی و شعب با امکان تجميع اطلاعات مالي
  • امكان تعريف کدینگ حسابها به صورت دلخواه و با درختواره نامحدود
  • ارائه انواع گزارشهای حسابداری پیش فرض و آماده در کنار ابزار گزارش ساز پویا

 

کدینگ باز حسابها برای پوشش دهی به انواع نیازها

  • تعریف سر فصل‏های پيشنهادی مطابق با کدينگ متعارف و با توجه به نوع شرکت
  • امکان تعریف چهارسطح حساب ثابت و شش سطح حساب تفصیلی شناور با سطوح نامحدود
  • تعریف طول کد حساب به صورت دلخواه
  • امکان اصلاح کدینگ حسابها در هر دوره مالی​

 

کاربری آسان و سرعت بالای ورود اطلاعات

  • معرفی الگوی سند جهت تسهیل ورود اسناد مالی
  • کنترل ماهیت حساب حین ورود اطلاعات اسناد
  • پشتیبانی کامل از عملیات و گزارشهای ارزی در تراکنشهای مالی
  • امکان انتقال اطلاعات اسناد حسابداری بین شرکتها
  • تطبیق و یادداشت گذاری روی آرتیکلهای اسناد مالی
  • امکان دریافت سند مالی از نرم افزارهای شرکتهای دیگر در قالب وب سرویس یا فایل متنی و اکسل
  • تعریف الگوی بستن حسابها، افتتاح و اختتام حسابها و نیز تسهیم مانده حساب به صورت دلخواه

 

گزارشهای استاندارد و جامع برای ذینفعان

  • ارائه خلاصه سند ماهانه برای ارائه دفاتر و اسناد به صورت مکانیزه به سازمان امور مالیاتی
  • ارائه صورت‏های مالی اساسی شامل ترازنامه و سود و زيان، گردش وجوه نقد با تنظیمات دلخواه
  • ارائه دفاتر حسابهای عوارض و مالیات بر ارزش افزوده و ماده 169


گزارشهای دقیق و حرفه ای برای مدیران، حسابداران و حسابرسان

  • گزارش دفتر روزنامه در سطوح کل، معين، تفصيلی
  • گزارش دفتر حسابها بصورت تجمعی و تفصیلی روی تمام سطوح حسابها (بدون محدودیت دوره مالی)
  • گزارش تراز آزمايشی دو، چهار، شش يا هشت ستونی با گزارشگیری چندلایه
  • گزارش آنالیز و مرور حسابها بر روی تمام حسابها و تفصیلیها
  • تهيه فرم چاپی اسناد و گزارشها در حالتهای مختلف
  • امکان تهیه نمودارها و گرافهای متنوع در تمام فرمها و  ارسال کلیه گزارشها به اکسل  
  • امکان ساختن انواع گزارشهای مالی به دلخواه کاربر و محاسبه نسبت های مالی
نرم افزار خزانه داری
  1. مدیریت بهینه و دقیق دارایی های نقدی و اسنادی
  2. توزیع دسترسی و پیاده سازی مراکز خزانه داری و صندوقها
  3. سرعت و دقت درانجام عملیات مرتبط با دریافت و پرداخت
  4. نرم افزار تحت ویندوز با قابلیت تعریف تعداد نامحدود مرکز خزانه داری و صندوق  
  5. مدیریت منابع نقدی با گزارشهای حرفه ای گردش وجوه نقد(مستقیم) و بودجه نقدی    
  6. یکپارچگی با سیستمهای حسابداری، بازرگانی، پیمان و قراردادها
  7. امکان استفاده یکپارچه با دیگر سیستم های پیوست و امکان ارائه خروجی مورد نظر جهت استفاده در سایر سیستم ها  

 

تنوع دریافت پرداخت

  •     معرفی مراکز خزانه داری و باجه های دریافت و پرداخت با تنظیمات امنیتی
  •     معرفی منابع و مصارف سازمانی
  •     استفاده از وجوه نقد، ارز، اسناد دریافتنی و پرداختنی، اسناد تضمینی، ضمانت نامه


سرعت بالا و سهولت کاربری در واحد دریافت و پرداخت

  •     صدور اسناد دریافت و پرداخت به تفکیک مراکز خزانه داری با سریال مستقل
  •     استفاده از انواع موارد قابل دریافت پرداخت (نقد، بانک، اسناد، حواله، تضمینی) در یک سند واحد
  •     انجام عملیات دریافت پرداخت به صورت ارزی/ ریالی
  •     صدور سندهای مالی مربوطه به صورت خودکار در سیستم حسابداری
  •     چاپ چک به صورت ریالی/ ارزی با تنظیمات دلخواه و فرمهای قابل تعریف برای انواع بانکها
  •     ارتباط اسناد دریافت و پرداخت با فاکتورهای خرید و فروش جهت مدیریت تسویه فاکتورها

 
کنترل و نظارت بر دریافت و پرداخت صندوقهای اسناد و نقدی

  •     مدیریت انواع وضعیت اسناد دریافتنی و پرداختنی و صدور اسناد مربوطه حین تغییر وضعیت
  •     امکان تعیین بودجه سالانه منابع و مصارف و تهیه گزارش بودجه نقدی به تفکیک ماه
  •     پوشش کامل فرآیند صدور دستور پرداخت و پروسه انجام تایید پرداخت تا صدورچک و سند مالی


سرعت و دقت در تهیه صورت مغایرت حسابهای بانکی

  •     امکان تعریف فایل صورت حساب بانکهای مختلف در انواع txt, excel, dbf
  •     گزارش مغایرت بانکی شامل اقلام باز صورت حساب، اقلام باز دفتر حساب، اقلام پاس شده، تراز مغایرت​

 

کنترل تنخواه و منابع و تسهیلات دریافتی و پرداختی

  •     مدیریت تنخواه های پرداختی و نحوه هزینه کرد و صدور خودکار اسناد مالی مربوط
  •     دریافت و پرداخت گروهی اسناد دریافتنی پرداختنی و صدور سندهای مالی تجمعی
  •     تعیین منابع و مصارف حین صدور سند دریافت پرداخت
  •     تعریف تسهیلات دریافتی و پرداختی و زمانهای دریافت و پرداخت اقساط​

 
گزارشهای دقیق موجودی برای تصمیم گیری مدیران

  •     گزارش کاردکس دریافت و پرداخت به صورت ماهانه و پیش بینی موجودی بانکها در تاریخ دلخواه
  •     گزارش اسناد تضمینی و ضمانت نامه های بانکی و تاریخ سررسید آنها
  •     گزارش اسناد سررسید شده در تاریخ مشخص و هشدار به کاربر
  •     گزارش گردش وجوه نقد براساس منابع و مصارف به روش مستقیم
  •     گزارش اسناد تنخواه و ریز هزینه کرد به تفکیک نوع در فاصله تاریخی مشخص                                   
  •     گزارش کلی و تفصیلی نقدینگی به تفکیک حسابهای نقد و بانک و اسناد به تفکیک ریال و ارز
  •     امکان تهیه نمودارها و گرافهای متنوع در تمام فرمها و  ارسال کلیه گزارشها به اکسل  
  •     امکان طراحی و تعريف گزارشهای جديد با استفاده از ابزار قدرتمند طراحی گزارش‏های پويا

 

برخی از مراکز تحت پوشش
  • بیمارستان عرفان
  • بیمارستان نیایش
  • بیمارستان بهمن
  • بیمارستان کسری
  • بیمارستان ایرانمهر
  • بیمارستان مهر
  • بیمارستان نگاه
  • بیمارستان تخت جمشید
  • بیمارستان تریتا
  • بیمارستان ساسان
  • بیمارستان آسیا
  • بیمارستان آریا
  • بیمارستان آپادانا
  • بیمارستان پارس رشت
  • بیمارستان قائم رشت
  • بیمارستان مرتاض یزد
  • بیمارستان مجیبیان یزد
  • بیمارستان گلسار رشت
مشتریان ما در در 6 ماه گذشته
  • بیمارستان امید
  • بیمارستان بهشتی بندرانزلی
  • مرکز درمانی رازی رشت
  • کلینیک دندانپزشکی ایرانیان
  • بيمارستان نورانی تالش
  • بيمارستان امینی لنگرود
  • آزمایشگاه پاتوبیولوژی پرتولب
  • بیمارستان آریا اهواز
اطلاعات تماس
دفتر مرکزی :
تهران - شهرک غرب - بلوار دادمان - خیابان جلیلوند - کوچه سوم غربی - پلاک 3 - واحد 1 و 2
کدپستی :
1467893561
خط تلفن ویژه :
43000420 - 021
ساعت کاری واحدهای پشتیبانی:
شنبه تا چهارشنبه 09:00 الی 18:00
پنجشنبه 09:00 تا 13:00
ساعت کاری واحد مالی، اداری و فروش:
شنبه تا چهارشنبه 09:00 الی 17:00
پنجشنبه 09:00 تا 12:00
ایمیل:
info@tebsoft.com
ارسال پیام
دی ان ان